سینی

با داشتن استحکام و دوام کافی، با این وجود، برای حفظ ظاهر جذاب اصلی سینی پلاستیکی بزرگ گرد، بهتر است در حین کار به توصیه های خاصی پایبند باشید.

محصولات سینی پلاستیکی با وجود مقاومت پرسلن در برابر آسیب های مکانیکی، محصولات سینی پلاستیکی ظریف باید با دست شسته شوند.

هنگام شستشو از آب جاری استفاده نکنید، بهتر است از یک کاسه قصیده استفاده کنید که ابتدا باید یک حوله نرم در کف آن قرار دهید.

آب نباید خیلی داغ باشد، از مواد شیمیایی خانگی نباید استفاده کرد و برای درخشندگی می توان از محلول سودا، آمونیاک و پراکسید هیدروژن استفاده کرد.

مواد و پارچه های سخت را دور بیندازید و آنها را با برس های نرم و پارچه های تری جایگزین کنید.

پس از شستن، حتما ظروف سینی پلاستیکی را خشک کنید تا لکه و قطرات خشک نشود. و برای اینکه به یکپارچگی ظروف آسیبی وارد نشود، لیوان های چینی دسته دار را روی هم قرار ندهید.

تقریباً از هر فروشگاهی می توانید ظروف سینی پلاستیکی خریداری کنید، اما برای اینکه محصولاتی که انتخاب کرده اید کیفیت مناسب و قیمت مناسبی داشته باشند، بهتر است با فروشگاه اینترنتی تخصصی ظروف ما تماس بگیرید.

در سایت ما می توانید پرسلن را از تولید کنندگان معروف خریداری کنید که محصولات با کیفیت بالا را تضمین می کند. محصولات ارائه شده در سایت دارای تمام کیفیت های عالی چینی و ظاهری نفیس می باشد.

کاتالوگ الکترونیکی فروشگاه دارای تعداد زیادی اقلام سینی پلاستیکی برای مرتب کردن میز است، از جمله بشقاب برای دوره اول و دوم، کاسه سالاد، اقلام برای مراسم چای و موارد دیگر.

ما بهترین ظروف سینی پلاستیکی را در اوکراین داریم که نه تنها با کیفیت بالا بلکه با قیمت مقرون به صرفه نیز متمایز است.

بسته به فناوری عملیات حرارتی مورد استفاده و ترکیب مخلوط، انواع زیر تقسیم می شوند:

نرم – از این ماده ارزان ترین انواع سینی پلاستیکی با رنگ خامه ای ملایم به دست می آید.

این توده چینی لعاب دار تنها تحت یک فرآیند پخت قرار می گیرد که سرامیک را متخلخل و شکننده می کند.

جامد – چنین چینی در دماهای بالاتر تحت عملیات حرارتی مضاعف قرار می گیرد و به همین دلیل محصولات بادوام تر و سفید برفی می شوند.

به نوبه خود، شایان ذکر است که سینی پلاستیکی سخت را می توان سخت و استخوان کرد. ترکیب سخت شده شامل تقویت استحکام فلز است و درصد زیادی پودر استخوان به ساختار استخوان اضافه می شود که این محصولات را سفید خیره کننده می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *