به عنوان یک عاشق ساعت گوچی limited 502، شما می خواهید نظرات متفاوتی در مورد اینکه هر یک از این افراد چگونه هستند، ایجاد کنید، اینطور نیست؟

دلیل آن این است که انتخاب هر ساعت به شما سرنخ‌های بی‌صدا می‌دهد که هر کدام از نظر شخصیتی چگونه هستند (و اجازه دهید با آن روبرو شویم، از نظر درآمد) و از ساعت خود چه می‌خواهند.

حالا تصور کنید هیچکدام از آنها ساعت نبسته اند، اما همه آنها تلفن همراه خود را بیرون می آورند تا زمان را بررسی کنند.

این چیز زیادی به شما نمی گوید، درست است؟ اما اگر آن‌ها از این زیبایی‌ها استفاده می‌کنند، حداقل مطمئناً می‌دانید که همه آنها طعم بسیار خوبی در ساعت دارند… که به نکته دوم ما منجر می‌شود.

ساعت ها شروع کننده های عالی مکالمه هستند: اگر یکی از این جواهرات عالی را دیدید که در طبیعت روی زمین رقص، در مراسم عروسی یا در یک کلوپ شبانه به بیرون سر می زند، می توانید یخ را با «من عاشق بلگاری سرپنتی شما هستم» بشکنید. از کجا گرفتیش؟”

می‌خواهم حدس بزنم که خط آغازینی مانند آن، تأثیر اولیه بهتری نسبت به هر یک از استندبای‌های قدیمی داشته باشد (به هر حال، «بهشت تازه زنگ زده است، از من می‌خواهند که تو را به خانه برگردانم، فرشته»، به‌خوبی اجرا می‌شود) .

به طور جدی، من با یک دندانپزشک جدید به خاطر عشق او به همه چیز اوریس پیوند خوردم…

یک ساعت ساده به نظر می رسد. چیست؟» می تواند یک دوستی جدید را در پای راست ایجاد کند و منجر به یک گفتگوی خوب و پشت سر هم شود.

از طرف دیگر، «پس شما یک پسر آیفون هستید، ها؟ من، من آندروید را دوست دارم» هرگز واقعاً به آن نوع صحبت هایی که من از آن لذت می برم منجر نشده است، اما شاید شما از من خوش شانس تر بوده اید.

3. ساعت ها هدایای عالی می دهند: برای دخترتان این کارتیه را برای فارغ‌التحصیلی بخرید و خواهید دید که او سال‌ها آن را می‌پوشد  و شاید روزی نوه‌تان هم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *