رب

ملاس انار یا همان رب انار خانگی ساوه حاوی چندین ویتامین B از جمله B1، B3، B5 و B6 است، ویتامین B1 یا تیامین به بدن شما کمک می کند تا انرژی تولید کند و کمکی به آنزیم هایی است که به عضلات، سیستم قلبی عروقی و سیستم عصبی کمک می کند.

ویتامین B3 به حفظ سلامت و شادابی پوست، سیستم عصبی و دستگاه گوارش شما کمک می کند.

ویتامین B6 یا پیریدوکسین به بدن شما کمک می‌کند تا پروتئین‌هایی را که مصرف می‌کنید تجزیه کند و سلامت گلبول‌های قرمز خون را که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می‌کنند حفظ کند.

فواید ملاس انار واضح است، با این حال آنچه آب (یا آب آن) را کمی گل آلود می کند، افزودنی هایی است که دنیای غرب به این «ترکیب» اضافه می کند

ملاس که می توانید خودتان درست کنید، در اصل همان شیره ای است که تا زمانی که غلیظ و تیره شود، جوشانده شده است.

انارها بسته به محل رشد آنها می توانند از نظر طعم، شیرینی و ترشی بسیار متفاوت باشند، بنابراین ممکن است لازم باشد شکر و احتمالاً لیمو اضافه کنید.

با این حال، و این نکته کلیدی است، مارک های ملاس انار از سوپرمارکتی به سوپرمارکت دیگر بسیار متفاوت است، برخی از آنها اغلب خیلی شیرین یا حتی خیلی لاغر هستند.

به طور سنتی، ملاس انار خاورمیانه، همانطور که می توانید تصور کنید، صرفاً با انار 100٪ خالص درست می شود.

اما تولید اصلی بیشتر این آب میوه با افزودنی هایی مانند شکر، گلوکز، آب، مواد نگهدارنده برای مصرف کننده طراحی شده است و اغلب مشخص می شود که تنها 10 تا 30 درصد از محصول با انار تهیه می شود. توهین به مقدسات!

اینجاست که اسانس انار آشکار می شود ریشه های سنتی و اصالت طعم دهنده آن بین مزایای استفاده شده از منبع واقعی و محصولات اقتباس شده و اصلاح شده که امروزه به آسانی در دسترس هستند، تفاوت قائل می شود.

اسانس انار با ترکیبات واقعی و خاکی که به مصرف کننده اجازه می دهد از تمام فواید این میوه قدرتمند بهره مند شود، ارزش های خود را حفظ می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *