ساعت

برای کسی که ممکن است به پرواز علاقه داشته باشد (چه به عنوان مسافر یا یک خلبان) داشت یک ساعت گوچی limited 500 می تواند خیلی موثر باشد، برامول براون جایگاه بازار را با ساعت آب و هوای Pilots سفارشی خود پر می کند.

پنجره مکانیکی ساعت دارای هواپیماهایی است که در هر شرایط آب و هوایی در آسمان می چرخند تا مهارت های یک خلبان واقعی را به نمایش بگذارند.

Bramwell Brown حتی می تواند ساعت شما را بیشتر شخصی کند، با هواپیمای سفارشی که از اعداد و رنگ های شما برای شبیه سازی ماجراجویی شما در میان ابرها استفاده می کند.

این لمس شخصی هر خلبانی را خوشحال می کند که خود را در آسمان ببیند، و همچنین می توانید با یک پیام شخصی سازی کنید.

این پیام دقیقاً بالای پنجره مکانیکی قرار دارد و می‌تواند هدیه‌ای فوق‌العاده برای اولین سالگرد پرواز یا بزرگداشت دستاوردهای پرواز باشد.

برای علاقه مندان به طبیعت که کمپینگ را نیز دوست دارند، ساعت Into the Wild Weather Clock Bramwell Brown یادآوری شگفت انگیز از همه چیزهای بزرگی است که فضای باز ارائه می دهد.

هنرمند پترسون که از صحنه‌های کلاسیک لندن و بریتانیا دور می‌شود، از بیابان آمریکای شمالی الهام می‌گیرد که در برخی از تصاویر تاریک به نظر می‌رسد.

این ساعت چشم نواز کاج های بلند، کوه ها و رودخانه های عمیق را در هر شرایط آب و هوایی به نمایش می گذارد، با تغییر آب و هوا، ابرهای کرکی با ابرهای غم انگیز مخلوط می شوند.

فشارسنج داخلی آب و هوا را از طریق صحنه های متحرک در پایین ساعت منعکس می کند و نمایشگری در بالا دارد که شرایط را نشان می دهد.

این یک ساعت با نسخه محدود است و تنها 250 دستگاه در جهان ساخته شده است و یک ساعت با اندازه مناسب است که بیش از اندازه آن توجه را جلب می کند.

چه توریست باشید و چه بومی، ساعت آب و هوای لندن جواهری است که مناظر کلاسیک لندن را به شما نشان می دهد تا لبخند بزنید.

راننده تاکسی را تماشا کنید که برای سوار کردن مسافر به اطراف می رود یا گردشگرانی را در قایق می بیند که در حال تماشای مناظر و صداهای تیمز هستند.

آن را با یک قاب سفارشی نیز شخصی کنید تا با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد. این ساعت دوست‌داشتنی زمان را نشان می‌دهد و در عین حال داستانی از ساکنان و بازدیدکنندگان پر جنب و جوش لندن را روایت می‌کند که با آب و هوای اغلب بدبینانه مبارزه می‌کنند.

این هنرمند از یک پالت با رنگ قهوه ای بیشتر برای جان بخشیدن به شهر استفاده می کند و اطمینان حاصل می کند که توجه مناسب را جلب می کند و به خانه روی دیوارهای شما نگاه می کند.

و مانند سایر ساعت‌های نسخه محدود، ساعت هواشناسی لندن تنها 250 دستگاه تولید کرده است.

لذت های کوچکی در زندگی به اندازه دوچرخه سواری سالم وجود دارد، چه به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل یا ورزش، یا صرفاً یک سرگرمی آرام، دوچرخه سواری یک فعالیت فوق العاده است که لندن را تعریف می کند.

مایکل مانتل واقعا صحنه دوچرخه سواری لندن را با سبکی متحرک کلاسیک که یادآور کتاب‌های کودکان و خاطرات شیرین است، زنده می‌کند.

ساکنین را تماشا کنید که در میان باد، باران و شرایط آفتابی طلایی می چرخند و ببینید که همه افراد در مقابل آب و هوا چقدر آماده هستند.

این ساعت نسخه محدود (فقط 250 ساعت!) یک دکور عالی برای هر دیواری است و می تواند بدون تحت الشعاع قرار دادن سبک فعلی شما توجه را جلب کند.

این ساعت مهندسی حیله‌گر برامول براون را مانند سایر ساعت‌های آب‌وهوای آن‌ها در خود جای داده است و قطر آن 33 سانتی‌متر است و آن را به ساعتی با اندازه متوسط تبدیل می‌کند که هنوز هم می‌توانید آن را از دور بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *