استفاده سازنده از یک یا مواد دیگر برای تولید قابلمه جی ان سی معمولاً توجیه می شود، اگر این امر در مورد کالاهای مصرفی چینی صدق نمی کند، جایی که نیاز اصلی حداقل هزینه محصولات است.

انتخاب مواد بستگی به نوع اجاق گاز شما و البته به نوع غذاهایی که بیشتر میپزید بستگی دارد.

در اجاق های القایی، قابلمه های فولادی ضد زنگ با کف ضخیم و چدنی، مدل های لعابی به خوبی کار می کنند.

در اجاق گازها ترجیحاً برای ظروفی که به زمان پخت طولانی نیاز دارند از فولاد ضد زنگ و برای گرم شدن سریع از محصولاتی با روکش نچسب استفاده شود.

برای پانل های شیشه و سرامیک، گلدان های ساخته شده از فولاد ضد زنگ، سرامیک های مقاوم در برابر حرارت و شیشه های مقاوم در برابر حرارت مناسب هستند.

مزایا و معایب محبوب ترین مواد تولیدی را در نظر بگیرید:

عملی، بادوام و سبک است، اما با گذشت زمان تیره می شود، از پاک کننده های ساینده می ترسد و به لیست مواد سازگار با محیط زیست تعلق ندارد، زیرا در تماس با اسیدها سموم را آزاد می کند.

علاوه بر این، غذا اغلب در تابه های آلومینیومی می سوزد. اما تابه های آلومینیومی به سرعت گرم می شوند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

محصولات مدرن ساخته شده از آلومینیوم ریخته گری با پوشش های نچسب یا شیشه سرامیک عملاً هیچ ایرادی ندارند، چنین تابه ها در طول پخت و پز با غذا واکنش نشان نمی دهند، به ندرت می سوزند و به راحتی تمیز می شوند.

شاید این بهترین انتخاب برای هر آشپزخانه ای باشد، در هر صورت همه کاره ترین انتخاب باشد.

فولاد ضد زنگ تقریباً با تهیه تمام ظروف به خوبی کنار می آید، سموم تولید نمی کند، بادوام و زیبا است و ماندگاری طولانی دارد.

ظروف استیل مدرن دارای کفی چند لایه است که گرمایش یکنواخت را فراهم می کند، به آرامی خنک می شود و برای نگهداری مواد غذایی آماده در یخچال مناسب است.

تنها عیب آن این است که با مراقبت بی دقت پوشیده از لکه های تیره می شود و درخشندگی خود را از دست می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *