گیتار اسباب بازی سایز کوچکی که سیم هایش دستان یک پسربچه را قطع کرد

استفاده از ابزار های موسیقی مانند گیتار اسباب بازی سایز کوچک به بچه ها صبور بودن را یاد می دهد.

همه ما می دانیم که بچه ها می توانند کاملا بی تاب باشند، آنها هنوز حس صبر را نمی دانند.

با این حال، الگوهای یادگیری موسیقی در ذهن جوان آنها نقش می بندد، بنابراین به آنها کمک می کند تا متوجه شوند که یادگیری و تسلط بر آلات موسیقی به زمان و صبر نیاز دارد.

البته به خاطر داشته باشید که برای ما والدین ضروری است که آنها را در درک آن حمایت و راهنمایی کنیم.
خلاقیت را ترویج می کند.

نت‌هایی که وقتی فرزندتان بر طبل اسباب‌بازی ملودی‌های اولیه‌اش می‌کوبد یا کلیدهای پیانوی سمفونی KidKraft Lil را می‌زند، می‌تواند به تحریک کنجکاوی او کمک کند.

کودکان، به ویژه کودکان نوپا، کاوشگر هستند و معمولاً به توصیه هایی درباره نحوه بازی کردن یک اسباب بازی خاص رضایت ندارند.

آنها می خواهند بدانند که چه کارهای دیگری می توانند با اسباب بازی های خود انجام دهند، آن‌ها می‌دانند که اسباب‌بازی‌های موسیقی می‌توانند آهنگ خاصی را اجرا کنند، اما کنجکاو هستند که آیا بتوانند آهنگ‌های خود را بسازند.

شما باید آماده و آگاه باشید که به فرزندتان اجازه دهید نحوه نواختن آلات موسیقی را بیاموزد. آنها احتمالاً در محیطی رشد می کنند که کمی بلند است و این به آنها اجازه می دهد تا به آن عادت کنند.

حضور در محیطی پر سر و صدا آزاردهنده است و عادت کردن به آن زمان می برد، اما اگر می خواهید آنها را با زیبایی موسیقی آشنا کنید ضروری است.

با این حال، کودک شما نیز می تواند از این بلندی صدا بهره مند شود. آنها می توانند استعدادهای پنهان خود را کشف کنند و مهارت های موسیقی را توسعه دهند.

علاوه بر این، آنها می توانند تکنیک های صحیح استفاده از سازهای واقعی را درک کنند. آنها همچنین ممکن است با آن اشتیاق پیدا کنند که می تواند فرزند شما را به جای غوطه ور شدن در انجام کارهای بیهوده در مسیر درست زندگی اش هدایت کند.

با آموزش به فرزندتان در مورد اینکه چگونه سرگرمی و مدرسه خود را به درستی متعادل کند، او روزی به انسانی ماهر، با استعداد و باهوش تبدیل خواهد شد.