کلاسور اسکرپ بوکی که در یک کابخانه به علاقه مندانش رایگان عرضه می شد

یک نوت بوک و یا کلاسور اسکرپ بوک چیزی بیش از یک ابزار کاربردی است؛ این می تواند منبع شادی باشد، یک آیتم آرزومند که یک کار معمولی و روزمره یادداشت برداری، یادداشت برداری، برنامه ریزی کار، طوفان فکری، یا ابله را – به یک تجربه عالی تبدیل می کند.

ارتقاء از یک نوت بوک ارزان به یک نوت بوک باکیفیت معمولاً فقط چند سنت بیشتر در هر صفحه هزینه دارد (یا در کل حدود 2 تا 5 دلار)، و ما فکر می کنیم ارزش آن را دارید.

پس از مصاحبه با متخصصان، تحقیق در مورد بیش از 80 دفترچه یادداشت، و نوشتن مشتاقانه در 24 مورد از آنها در کنار هم طی چند هفته، ما انتخاب هایی در تعدادی از اندازه ها و سبک ها داریم.

هر یک از این نوت‌بوک‌ها تجربه نوشتن بسیار بهتری نسبت به آنچه می‌توانید از یک نوت‌بوک عمومی و بدون قفسه در Walgreens به دست آورید، ارائه می‌کند.

انتخاب فقط یک نوت بوک برای همه غیرممکن است، زیرا هرکسی در مورد اندازه، مواد جلد، خط کشی صفحه، احساس کاغذ و تمام ویژگی های کوچک دیگری که یک نوت بوک را از دیگری متمایز می کند، ترجیحات متفاوتی دارد. انواع مختلف نوت بوک نیز ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشند.

بنابراین ما مجموعه‌ای از نوت‌بوک‌های عالی از 2 دلار تا 20 دلار را به شما پیشنهاد می‌کنیم: نوت‌بوک‌هایی با جلد نرم با کاغذ ابریشمی و صاف و چسبناک‌تر و کاغذ «دندان‌تری».

دفترچه ای با جلد گالینگور با تمام زنگ ها و سوت ها. یک جایگزین عالی برای Moleskine دفترچه یادداشت مارپیچی مناسب برای دانش آموزان؛ نوت بوک های خبرنگاری در اندازه های کوچک و سنتی ; یک نوت بوک جیبی مقرون به صرفه و یک نوت بوک جیبی شیک و ناهموار.

یک دفترچه یادداشت مارپیچ به سبک استنو که روی میز هر کسی کار می کند. و یک دفترچه یادداشت بر روی دیسک با صفحاتی که می توانید مرتب کنید.

شما می توانید بخوانید چگونه مااگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد آنچه ما به دنبال آن بودیم یا اینکه چرا مورد علاقه شما در این لیست قرار نگرفت، انتخاب‌های ما را انجام دادیم و آنها را آزمایش کردیم .

انتخاب فقط یک نوت بوک برای همه غیرممکن است، زیرا هرکسی در مورد اندازه، مواد جلد، خط کشی صفحه، احساس کاغذ و تمام ویژگی های کوچک دیگری که یک نوت بوک را از دیگری متمایز می کند، ترجیحات متفاوتی دارد.