پودر شیر خشک پرچربی که عامل خودکشی زن جوانی شد

مادرانی که نمی توانند با شیر مادر کودک خود را تغذیه کنند، به تغذیه نوزادان خود با پودر شیر خشک پرچرب متوسل می شوند.

اگرچه شیر خشک حاوی مواد مغذی زیادی است که یک کودک در حال رشد به آن نیاز دارد، اما فاقد آنتی بادی های مهمی است که شیر مادر برای مبارزه با عفونت ها و رشد در اختیار کودک قرار می دهد.

تغذیه با شیر خشک به این معنی است که مادر می تواند بیشتر استراحت کند و سایر اعضای خانواده نیز می توانند در رشد و پرورش کودک مشارکت کنند. اما گران است و می تواند یک محدودیت مالی برای والدین باشد.

مزایای شیر خشک برای نوزادان: شیرخشک نوزاد امروزه مملو از مواد معدنی است و بهترین جایگزین بعدی برای شیر مادر است.

اگرچه تغذیه انحصاری با شیر مادر به خصوص در شش ماه اول زندگی بهترین است، اما این شیر خشک زمانی که مادر قادر به شیر دادن نیست مفید است.

اما به یاد داشته باشید، شیر خشک نوزاد هرگز نمی تواند شیر مادر را به طور کامل تکرار کند.

منبع عالی از مواد مغذی حیاتی: برخی از شیر خشک‌های شیرخوار سرشار از آهن، کلسیم و ویتامین‌ها هستند که در مورد شیر مادر به رژیم غذایی مادر بستگی دارد.

این به مبارزه با کم خونی در نوزادان کمک می کند. به این ترتیب وابستگی مادر به رژیم غذایی کاهش می یابد.

مزایای شیر خشک برای نوزادان: ممکن است برای برخی از مادران، شیر دادن به نوزادانشان، به خصوص در مسافرت، مشکل باشد.

در چنین مواردی، شیر خشک به یک روش آسان و راحت برای تغذیه نوزادان تبدیل می شود. مادران را در فرآیند پمپاژ و ذخیره شیر مادر برای مواقع اضطراری یا زمانی که نمی توانند به نوزادانشان شیر بدهند، نجات می دهد.

غذا دادن فقط کار مادر نیست: بله، می توانید شیر مادر را پمپاژ و ذخیره کنید. اما اگر بیمار باشید یا خارج از شهر باشید چه؟ شیر خشک به راحتی تهیه می شود و هر کسی می تواند به کودک شیر دهد.

از شیر گرفتن را آسان می کند: نوزادانی که در ماه های اولیه به آنها شیر خشک همراه با شیر مادر داده می شود، می توانند به راحتی از شیر مادر جدا شوند. با این حال، این باید تحت نظر یک متخصص بهداشت انجام شود