نیسان اسباب بازی جونیور که در قلعه فلک الافلاک پیدا شد

استاندارد IEEE برای چارچوب خدمات دیجیتال مناسب سن کودکانی که با نیسان اسباب بازی جونیور بازی می کنند به عنوان یک ابزار بین المللی قوی برای شرکت های اسباب بازی های هوشمند عمل می کند.

راهنمای خط مشی یونیسف در مورد هوش مصنوعی برای کودکان توصیه هایی را برای ایجاد خط مشی ها و سیستم های هوش مصنوعی ارائه می دهد که از حقوق کودک حمایت می کنند.

یونیسف چندین مطالعه موردی در مورد اسباب بازی های هوشمند ارائه کرده است که بهترین شیوه های فعلی را نشان می دهد.

به عنوان مثال، Mattel با ToyTalk همکاری کرده است تا راهنمایی هایی را منتشر کند که به نگرانی های حفظ حریم خصوصی والدین رسیدگی می کند.

والدین می توانند به هر داده ضبط شده در حساب ابری ToyTalk دسترسی داشته باشند در حالی که می توانند هر اطلاعاتی را حذف کنند.

نوآوری‌های متنوع اسباب‌بازی مجهز به هوش مصنوعی، تاکنون نشان داده‌اند که چگونه سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند بر رشد کودکان تأثیر مثبت بگذارند. NAO، یک ربات آموزشی، یک نمونه اسباب‌بازی هوشمند است که به کودکان می‌آموزد تا به عنوان بخشی از تعاملات و اشکال یادگیری، اشتباهات را شناسایی و تصحیح کنند. PlayShifu ، یک استارت‌آپ از هند از زمان تأسیس خود در سال 2016 به یک شرکت جهانی از اسباب‌بازی‌های هوشمند تعاملی متنوع تبدیل شده است که با تحقیقات آموزشی، رشد کودک و نیازهای والدین هماهنگ است. ROYBI Robot یک همراه هوشمند است که بچه ها را با فناوری، ریاضی، علوم و زبان هایی مانند انگلیسی، ماندارین و اسپانیایی آشنا می کند.

جوایز اسباب بازی هوشمند: جوایز اسباب‌بازی هوشمند ، که در سال 2022 توسط مجمع جهانی اقتصاد و بنیاد آینده دبی برگزار شد، ابزاری فعال برای تشویق توسعه‌دهندگان اسباب‌بازی‌های هوشمند برای اولویت‌بندی نیازهای رشدی کودکان هنگام طراحی اسباب‌بازی‌های مجهز به هوش مصنوعی در سراسر جهان است.

جوایز اسباب‌بازی هوشمند با نشان دادن اینکه چگونه سازندگان اسباب‌بازی‌های هوشمند می‌توانند فراتر از انطباق قانونی فراتر رفته و به کودکان و والدین تجارب ایمن، پرورش دهنده و بازیگوش ارائه دهند، مزیت رقابتی منحصربه‌فردی را به برندگان ارائه می‌دهد.