مقنعه مدل داری که از زباله های بازیافتی ساخته شده بود

بوشیا (که بوشیه یا غاتوا نیز نامیده می شود) محافظه کارانه ترین سبک در این لیست است که شبیه مقنعه مدل دار است اما حتی دریچه ای برای چشم ندارد و در عوض صورت را کاملا می پوشاند.

از یک مربع بزرگ از مواد گازی نازک پنبه ای با گره هایی در بالا تشکیل شده است، از بالای پیشانی بسته می شود و با افتادن پارچه تمام صورت را می پوشاند.

دوپاتا: دوپاتا بخشی از لباس‌های مرسوم پاکستانی، هندی و بنگلادشی است، چادر مستطیلی بلندی است که معمولاً از مواد سبک درست می شود و لبه های آن به زیبایی گلدوزی می شود.

زنان مسلمان ممکن است از آن به عنوان روسری نیز استفاده کنند، این اصطلاح طیف گسترده‌ای از مواد از بسیار سبک و شفاف تا گلدوزی‌ها و الگوهای بسیار دقیق و دقیق را در بر می‌گیرد.

در قرآن نیز ذکر شده است، اصطلاح جیلباب عموماً به یک لباس محافظ اطلاق می شود، نه یک لباس خاص. در شمال آفریقا و شبه جزیره عربستان، جلباب معمولاً به معنای لباس یا تونیک بلند است.

با این حال، اگر در اندونزی هستید، به هر سبک لباس ساده، به خصوص روسری که سر تا پا را بپوشاند، اشاره دارد.

نقاب حجابی است که همراه با روسری به سر می‌کنند تا تمام صورت زن را با شکافی برای چشم بپوشاند.

به طور معمول یک قطعه سیاه است و با یک لباس بدن گشاد پوشیده می شود که بقیه بدن زن را می پوشاند. به طور کلی دو نوع اصلی نقاب وجود دارد:

نقاب کامل صورت و سر را به‌طور کامل می‌پوشاند، علاوه بر بریدگی برای چشم‌ها. این لباس در بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس محبوب است.

Doa Guan مستقیماً به معنای “لباس برای دعا کردن” است. این مقاله پوشاک همه کاره به دو صورت روی لباس زنانه می‌چرخد: روپوش و روسری.

دوا گان همراه با زنان آورده می شود تا نماز خواندن صحیح را در همه اوقات تسهیل کند.

با سهولت این کار، زنان می‌توانند در نزدیک‌ترین مسجد توقف کنند، آن را سریعاً روی لباسی که پوشیده‌اند بریزند و بعد از نماز آن را برای ادامه روز از تن خارج کنند.