زنی با خوردن انجیر خشک معمولی 20 کیلو وزن در مدت 1 هفته کم کرد

چگونه انجیر خشک معمولی را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟ راه های مختلفی برای افزودن انجیر به رژیم غذایی شما وجود دارد که هر کدام فواید بالقوه خود را دارند. در اینجا چهار راه اصلی وجود دارد که می توانید انجیر را در رژیم غذایی خود قرار دهید:

تازه. انجیر تازه کالری کمی دارد و یک میان وعده عالی است و افزودنی عالی برای سالاد یا دسر است. با انجیر تازه هم می توانید مربا یا کنسرو انجیر درست کنید.

خشک شده. انجیر خشک سرشار از قند و کالری است، بنابراین باید در مصرف آن متعادل باشد. آنها ممکن است در درمان یبوست نسبت به انجیر تازه مؤثرتر باشند.

برگ انجیر. اگرچه یافتن آن‌ها در خارج از خواربارفروشی‌های تخصصی دشوار است، اما برگ‌های انجیر مغذی هستند و می‌توان از آن به روش‌های مختلفی استفاده کرد.

آنها اغلب مانند برگ انگور استفاده می شوند، به عنوان پوششی برای ظروف حاوی برنج، گوشت یا سایر مواد پرکننده.

چای برگ انجیر. چای برگ انجیر از برگ خشک انجیر تهیه می شود. می توانید خودتان آن را درست کنید یا دمنوش برگ انجیر را به صورت آنلاین یا در فروشگاه های تخصصی خریداری کنید.

شما می توانید انجیر را به روش های مختلفی میل کنید، اما به دلیل داشتن قند زیاد، فقط باید انجیر خشک را در حد اعتدال مصرف کنید یا از آن به عنوان یک درمان خانگی گهگاهی برای یبوست استفاده کنید.

انجیر دارای فواید بالقوه مختلفی برای سلامتی است. به نظر می رسد همراه با میوه، برگ انجیر و چای برگ انجیر برای سلامتی مفید است. به ویژه انجیر خشک ممکن است به رفع یبوست کمک کند.

با این حال، انجیر به دلیل محتوای ویتامین K ممکن است با داروهای رقیق کننده خون تداخل داشته باشد و انجیر خشک به دلیل محتوای قند بالا باید در حد اعتدال مصرف شود.

گفته می شود، به طور کلی، انجیر تازه، برگ انجیر، و چای برگ انجیر مکمل های بسیار خوبی برای یک رژیم غذایی سالم هستند.