خوردن نخود کرمانشاه امروز توسط عروس هلندی او را به حرف آورد

می‌دانم که در کودکی به این فکر می‌کردم که چرا برخی از نخود کرمانشاه امروز شکل های عجیبی دارند  و برخی دیگر گلوله‌های بزرگ نخود دارند.

به علاوه، مقداری از نخود تازه را با پوست می خوردیم و برخی دیگر را باز می کردیم و نخود را داخل آن می خوردیم.

به نظر می رسد، این ها انواع مختلف نخود فرنگی هستند؛ وقتی متوجه شدید که خوردن نخود خام مستقیماً از باغتان چقدر خوشمزه است، می خواهید همه آنها را پرورش دهید!

من می دانم که وقتی کاتالوگ های باغبانی را بررسی می کنیم، به راحتی می توان تعداد زیادی از انواع مختلف نخود فرنگی را در لیست من قرار داد تا هر سال به باغ خود اضافه کنم.

پرورش نخود فرنگی در باغ من بخش آسانی است. محدود کردن لیست طولانی نخودهایی که می‌خواهم به چیزی برسم که واقعاً برای آن جا دارم، قسمت سخت است.

برای رفع سردرگمی هر کس دیگری که در مورد این تنقلات باغی خوشمزه تعجب می کند، من مقداری راهنمای تنوع نخود را در مورد انواع مختلف نخود و اینکه چه چیزی هر گونه را منحصر به فرد می کند، گردآوری کرده ام.

من همچنین انواع مختلف نخود فرنگی را با تصاویر قرار دادم، بنابراین می توانید تفاوت ظاهری بین آنها را ببینید.

به علاوه، من در پایان یک پرسش متداول با متداول ترین سؤالات در مورد انواع نخود فرنگی گردآوری کردم.

نخودهای باغی معمولاً با نام‌های نخود انگلیسی، نخود صدفی و نخود سبز نیز شناخته می‌شوند.

این نخودها به صورت غلاف هستند و نخودها درشت (زمانی که در مورد نخود فرنگی صحبت می کنیم نسبتاً بزرگ)، گلوله های گرد هستند. شما می خواهید قبل از خوردن نخودها را از پوست جدا کنید زیرا پوسته آن خوراکی نیست.

اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، انجام آن بسیار آسان است. در اینجا یک ویدیو نشان می دهد که چگونه این نخودها را پوست کنده کنید.