با فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی دوجداره برای یک عمر از فقر دور بمانید

لوله پلی اتیلن فاضلابی دوجداره و اتصالات لوله کاروگیت: اتصالات دو جداره به دو دسته کلی اتصالات دوجداره ساخته شده و اتصالات لوله دو جداره کاروگیت برای فاضلاب تقسیم می شوند.

اتصالات دو جداره سفارشی کاروگیت به سفارش مشتری به سختی جوش داده می شود و اتصالات دوجداره پلی اتیلن بر اساس استانداردهای کارخانه آلمان و DIN تولید می شود.

اتصالات لوله های موجدار دو جداره برای فاضلاب: نصب آسان، مقاومت در برابر نیروهای فشاری و خوردگی، وزن سبک و کاهش هزینه های خرید و نصب اتصالات پلی اتیلن دوجداره و دوام و طول عمر بالای این نوع اتصالات باعث استقبال از این نوع اتصالات در پروژه های فاضلاب شده است.

تنوع اتصالات پلی اتیلن دوجداره، توسعه شبکه آبرسانی باعث تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب و افزایش کیفیت اجرای آن شده است.

لوله کاروگیت در سایزهای مختلف به همراه کلیه یراق آلات زانو، سر و کوپلینگ کاروگیت در این مجموعه با قیمت مناسب به فروش می رسد.

لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله های کاروگیت که در تصویر بالا مشاهده می کنید به لوله هایی گفته می شود که دارای دو جداره بیرونی با ظاهر موج دار یا به عبارتی حلقه و لایه داخلی لوله که دارای سطحی صاف است. از سیالات با پساب اسیدی و قلیایی و پساب های صنعتی استفاده می شود.

لوله های کاروژیت همچنین دارای سطح بیرونی حلقه ای شکل و دارای استحکام بالا بوده و تمامی فشارهای سطحی و زیرسطحی اعم از بار زنده و مرده در زیر زمین تحمل می شود و دلیل این حلقه پیچ خوردگی سطح لوله است.

تقویت لوله با توجه به قرار گرفتن این نوع لوله ها در کانال ها و ترانشه های حفر شده و امکان بار ترافیکی روی این نوع لوله ها، به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تحمل وزن خاک بر روی کانال و بار ترافیکی روی کانال را داشته باشند.

آن را در همان زمان . بنابراین این نوع لوله ها توانایی تحمل فشار خارجی بسیار بالا را دارند. لوله های کاروگیت به سه قسمت فشاری (به معنای فشار، فشار بار خارجی) طبقه بندی می شوند که به ترتیب 16-31 / 5-64 کیلو نیوتن می باشند که هر کدام از نظر نوع سطح خاک، فشار سطحی و بار زیرسطحی مصرف خاصی دارند.

امروزه در دنیای خود و در زندگی روزمره در خیابان ها و کوچه ها لوله های راه راه را با نمای داخلی زرد و مقطع مشکی می بینیم.