کیف

کیف Duffel اصلی یک کیف لوله‌ای شکل بزرگ است که معمولاً ازدر گروه کیف چرم صنعتی قرار می گیرد و از بوم ساخته می‌شود و روی آن یک بند کشی بسته می‌شود.

این سبک دافل توسط افراد غیر مامور در ارتش رایج شد و برای استفاده در سفر، ورزش و تفریح توسط غیرنظامیان اقتباس شده است. ملوانان و تفنگداران دریایی از دافل مشابهی استفاده می کنند که به عنوان Seabag شناخته می شود.

باز شدن قابل توجه و عدم استحکام دافل آن را به یک کیف بسیار همه کاره برای حمل تجهیزات ورزشی، اشیاء حجیم یا صرفاً چمدان های زیاد تبدیل کرده است.

کیف کوله پشتی: این زنی است که یک کوله پشتی چرمی قهوه ای رنگ حمل می کند.

کوله پشتی ها با نام های کمی مانند؛ کوله پشتی، کوله پشتی، کوله کتاب، کیف کتاب یا کوله پشتی.

در دهه 1910 کلمه کوله پشتی در ایالات متحده اختراع شد و در سراسر جهان رایج تر شد. ساده ترین شکل بدون قاب آن یک گونی پارچه ای با دو بند است که روی شانه ها می رود تا روی پشت فرد حمل شود.

افزودن جیب‌ها و کیسه‌های اضافی، کوله‌پشتی‌ها را برای هر کسی که مجبور است چند وسیله حمل کند اما نیاز به دست آزاد دارد، مورد علاقه محکمی قرار می‌دهد.

کوله پشتی های چرمی در حال حاضر جایگزینی فوق العاده شیک برای کیف های دستی هستند و بسیاری از خانم ها کوله پشتی کوچکی را برای آزاد کردن دستان خود انتخاب می کنند.

آنها همچنین در بین کوهنوردان و دانش آموزان برای حمل کتاب های سنگین یا هر وسیله ای بسیار محبوب هستند زیرا توانایی محدودی برای حمل وزنه های سنگین در دستان برای مدت طولانی دارند.

این نگاه نزدیک به زنی است که یک بسته چرم قهوه ای رنگ را حمل می کند.

این کیف نام های توصیفی زیادی دارد. یک کیف کمری، یا بسته fanny (ایالات متحده)، کیف کمری، کیف ماه، کیف شکم، یا بامباگ (انگلیسی انگلیسی)، برای نام بردن از چند مورد.

این یک کیسه چرمی کوچک است که مانند یک کمربند به دور کمر با استفاده از یک بند در بالای باسن که معمولاً با یک سگک گیره محکم می شود بسته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *