کیف

چگونه در مورد انواع مختلف کیف مارک پرادا که وجود دارد بدون ذکر مورد مورد علاقه کوچکمان، کیف سطلی صحبت نکنیم!

کیف سطلی یا کیف کیفی نیز در اصل برای حمل بطری های شامپاین توسط خانه مجلل Louis Vuitton در سال 1932 ساخته شد. داستان کلاسیک است، همانطور که سبک ساده و تصفیه شده این کیف های سطلی است.

تاریخچه کیسه خرید در سال 1860 در پاریس آغاز می شود. این کیف در سال 1860 ساخته شد و برای مشتریان مرد در نظر گرفته شده است.

این زمانی است که سفر منظم‌تر است، کیف حمل بار می‌تواند حجم بیشتری از تجارت را حمل کند. کیسه ای که برای مسافرت یا مسافرت تجاری توسط تاجران استفاده می شود.

زنان از اواخر قرن بیست و یکم شروع به ادغام کیف حمل و نقل در کالاهای چرمی خود کردند. چه برای خرید و چه به عنوان یک کیف ساحلی برای تعطیلات در کنار دریا، این کیف با سادگی و حجمی که ارائه می دهد راضی می کند.

یک کیف ساده برای ساخت و حمل. پارچه های مورد استفاده در اصل چرم بودند. اکنون می‌توانیم آن‌ها را با پارچه‌های کتان، نخی یا حتی حصیری پیدا کنیم.

بر روی این مدل کیف است که کیف های حمل و نقل محبوب شدند. این کیف های بوم از دهه 2010 بسیار مد شده اند. کیفی که می توان از آن به عنوان یک کت و شلوار قابل تنظیم با نقل قول های الهام بخش یا تصاویر زیبا استفاده کرد.

به عنوان یک امتیاز، یک آموزش آسان در مورد نحوه درست کردن کیف دستی خود. شما به 15 دقیقه، نخ، سوزن نیاز دارید. می توانید این کار را با چرخ خیاطی انجام دهید، اما لبه ها و بند ها را نیز با دست بدوزید.

در این آموزش، ما از کرفس جدا شده از گونی قهوه استفاده می کنیم، اما روش با هر نوع پارچه دیگری یکسان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *